Vyhledávání

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Reklamační řád

Reklamační řád

Poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů a to po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Záruka se nevztahuje na škody způsobené neodborným používáním zařízení, mechanickým poškozením, opotřebením nebo poškozením živelnými pohromami!

Spotřebitel při uplatnění záruky má právo:

  • Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

  • Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.

  • Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.

  • Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Kupující si ihned při převzetí dodané zboží zkontroluje a v případě závad si zboží nepřevezme. V případě dopravy smluvními přepravci nebo poštou zákazník musí o případných vadách ihned sepsat záznam ( o počtu kusů, o poškození přebírané věci atd.)  Vždy je nutné, aby poškození či početní neshodu potvrdil předávající. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel! Podmínkou uznání záruční reklamace a zahájení záručního reklamačního řízení je, aby byla uplatněna v záruční době což doložíte platným daňovým dokladem a záručním listem ( pokud byl výrobcem vystaven záruční list ). Zboží musí být vráceno zpět v původním a kompletním obalu s veškerým kompletním příslušenstvím. Stane-li se, že zboží při odeslání zpět k prodejci nebude řádně zabaleno a tím při přepravě dojde k poškození, znehodnocení, hradí zákazník vzniklou škodu v plné výši. Zboží zasílané k reklamaci či k výměně, pokud o tom nebudeme dopředu dohodnuti, nezasílejte na dobírku, nebude převzato!

Délka záruky:

standardní zákonná záruční lhůta je 24 měsíců, u některých produktů může být tato záruka delší, pokud ji nabízí výrobce, je třeba se informovat o podmínkách této výrobcem udávané záruky. Pokud jsou výrobky používány pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena záruční doba Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko výrobce uvedené na záručním listě příslušného výrobku. Pokud zboží nemá seznam servisních středisek, je zajišťována reklamace výrobcem, nebo naší firmou.

Při uplatňování reklamace je nutné dodat s reklamovaným zbožím vždy i záruční list, pokud k výrobku není dodáván je nutno dodat nám kopii faktury.

Při neoprávněné reklamaci kdy nebude zjištěna oznámená závada  půjde-li o závadu nespadající do záruky, nebo nebudou-li dodrženy dané podmínky k uplatnění záruky, může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů.

Vyřízení reklamace


Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.