Vyhledávání

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Reklamace

Poskytujeme Vám záruku na zboží v délce 24 měsíců. Uvedená doba se nevztahuje na výrobky, u kterých je uvedena odlišná záruční doba.

 

REKLAMACE:

Reklamované zboží zašlete spolu s kopií faktury a servisním protokolem o odborné instalaci, na adresu Dílynakotle s.r.o.; Dubenec 134; 544 55. Pro urychlení reklamace přiložte krátký popis vady výrobku a informaci jaký způsob nápravy požadujete. V případě, že požadujete vrácení peněz, uveďte číslo účtu. Popřípadě vyplňte a přiložte náš Reklamační protokol nebo Formulář pro odstoupení od smlouvy.

POZOR!! Plynový kotel je vyhrazené plynové zařízení. Takže opravu kotle a instalaci nového ND mohou provádět pouze osoby k této činnosti způsobilé, typicky certifikovaný servisní technik!! V případě poškození ND neodbornou instalací nebo nedoložením servisního protokolu, Vám nemusí být reklamace náhradního dílu uznána!!

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zakoupeného zboží.

POZOR!! Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů u nás neplatí pro podnikatele a právnické osoby!!

 

Veškeré reklamace, popřípadě odstoupení od smlouvy se řídí naším platným Reklamačním řádem:

Reklamační řád pro spotřebitele

Reklamační řád pro podnikatele

 

Zde ke stažení v PDF:

Reklamační protokol
Formulář pro odstoupení od smlouvy