Vyhledávání

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Reklamace zboží

Vyplňte náš reklamační protokol a zašlete spolu s reklamovaným zbožím, kopií faktury a servisním protokolem o odborné instalaci na adresu DÍLYNAKOTLE s.r.o., Dubenec 134, 544 55. Pro urychlení reklamace nezapomeňte v protokolu uvést krátký popis vady výrobku a informaci, jaký způsob nápravy požadujete. 

Pro případ vrácení peněz uveďte číslo účtu. 

Pozor!

Plynový kotel je vyhrazené plynové zařízení. Opravu plynového kotle a instalaci nového dílu mohou provádět pouze osoby, které mají oprávnění a osvědčení k provádění montáží a oprav na plynových zařízeních, jsou proškolení výrobcem, dovozcem nebo dodavatelem těchto plynových zařízení, typicky certifikovaný servisní technik. V případě instalace náhradního dílu osobou nevlastnící výše uvedené oprávnění a osvědčení, poškození dílu neodbornou instalací nebo nedoložením servisního protokolu, vám nebude reklamace náhradního dílu uznána.

Zboží přidáno do košíku

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.